Reklamacje i zwroty

Wymiana

  • Konsument może w terminie 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru wymienić towar na inny.
  • Towar należy odesłać w nienaruszonym stanie, produkt nie może być zniszczony czy uszkodzony.
  • Czas realizacji wymiany wynosi od 7 do 15 dni roboczych, licząc od momentu otrzymania przesyłki z towarem podlegającym wymianie. 
  • Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu, towar należy odesłać na adres sklepu. Wszelkie koszty dostawy związane z wymianą towaru ponosi Konsument (dotyczy kosztów zarówno dostarczenia towaru do sprzedawcy jak i wysyłki nowego towaru).
  • UWAGA:Sklep zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia wymiany w niektórych przypadkach zgodnie z art.38 pkt 5

Zwrot

  • W związku ze specyfiką oferowanego produktu pragniemy poinformować o braku możliwości zwrotu zakupionego towaru po odpieczętowaniu opakowania.Majtki chłonne są zaliczane do produktów higienicznych, które w myśl art.38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta, po otwarciu opakowania nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.Przymierzenie produktu wiąże się z bezpośrednim kontaktem ze strefami intymnymi, co z kolei niesie ryzyko przeniesienia ewentualnych patogenów z jednego klienta na innego.

  • Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Reguluje to art. 38 punkt 5 ustawy o prawach konsumenta.

  • Jeśli opakowanie nie zostało otwarte po dostarczeniu,zwrotu towaru można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania zakupionego towaru.

  • Procedura odstąpienia od umowy wygląda tak: 1-Poinformuj nas o zamiarze odstąpienia od umowy, wysyłając wiadomość na adres email hello@moot.pl 2-Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu,to ułatwi nam procedury, związane z anulowaniem transakcji. 3-towar należy odesłać na adres sklepu (Elsnera 3 nie jest adresem do zwrotu), (w przypadku zwrotu przez InPost adres lub symbol paczkomatu na jaki należy dokonać zwrotu, prześlemy Ci mailem w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie) koszt zwrotu ponosi kupujący.
  • Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni kalendarzowych, na wskazany rachunek bankowy. Zgodnie z prawem możemy jednak wstrzymać płatność, dopóki nie zwrócą nam Państwo towaru.
  • Reklamacje

  • Odbierając przesyłkę, należy upewnić się w obecności kuriera, czy dostarczony towar nie został uszkodzony z winy firmy kurierskiej. Jeżeli zostanie stwierdzone uszkodzenie towaru należy odmówić przyjęcia przesyłki oraz sporządzić protokół szkody. O zaistniałej sytuacji należy poinformować sklep mailowo na hello@moot.pl.
  • Zgłoszenie reklamacji następuje drogą mailową na adres hello@moot.pl. Niezbędne będzie podanie imienia i nazwiska osoby zamawiającej, nr zamówienia oraz przedstawienia powodu reklamacji.
  • Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni kalendarzowych od wpłynięcia zgłoszenia.
  • Skontaktuj się z nami

      Sprawdź naszą Polityka prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane.